torsdag 15. november 2012

Sanselig jul

Ja, denne boken skal jeg definitivt kjøpe meg!! I kveld har jeg lest litt på andre blogger og ser det er flere som blogger om denne. Så jeg hiver meg på og deler med dere.. 
 
 
 
 
 
 
 
Vakre hjem og herlige juleideer fra inspirerende interiørbloggere
"Sanselig jul" er en hyllest til julen med vakre bilder og herlige juleidéer fra de mest inspirerende interiørbloggerne. Gå på oppdagelse i snødekte vinterhager, vakre rom og eventyrlige julehjem og la deg inspirere til å skape akkurat den julen du ønsker deg. Boken er på 200 sider med mer enn 450 fargebilder i flott kvalitet med stivbind og illustrert omslag. Franciska Munck-Johansen kjent fra bloggen Franciskas Vakre Verden og blader som Vakre Hjem, Interiørmagasinet, Maison etc. står bak boken. Den inneholder et utvalg av de beste juleartiklene hennes, i tillegg til vakre bilder og juleidéer fra utvalgte interiørbloggere. Sanselig jul er oppfølgeren til Sanselig Sommer som var en stor suksess i fjor.
 
 
Men nå slukkes lysene i snekkerboden for i dag..
Natta til alle!
 
 

2 kommentarer:

Siljes kreative rom sa...

Heisann! Fin blogg du har:) Las om deg i "Hordaland", så då måtte eg inn å kikka;)Eg føl med:D

Silje

Unknown sa...

Hei Silje! Tusen takk for det! Hyggelig med tilbakemeldinger. Skal si du er kreativ.. Slike evner har ikke jeg ihvertfall!! :) var inne å såg på bloggen din.