søndag 11. november 2012

Ryddedag

God søndag!!
 
 
Jeg stikker innom bloggen for å ønske dere en fin dag. Det har vert dårlig med blogging denne uken.. Men sånn er det vel for alle, noen uker er travlere enn andre. I dag er det ryddedag i snekkerboden. Her ser det seriøst ut som mine sønner har vert alene hjemme i 14 dager. Jada.. Vi interiørbloggere har det langt ifra strøkent vi heller.. Har man familie, så har man familie. Skulle gjerne lagt ut noen bilder, men da hadde jeg fått angst etterpå. Jeg lo godt når jeg las innlegget til Karen Eidsmo-Sand aka Prinsesse Vilikke på hennes blogg. Hun er kul! Se her prinsessevilikkeshus
 

Som motivasjon har jeg denne som står å venter på meg til slutt
 
 
 
 
 
Stikker innom senere i dag og viser hva som er oppi pakken... :)

Ingen kommentarer: