tirsdag 6. november 2012

Norske interiør blogger

God morgen godtfolk!
 
 
Deilig å våkne til små snøkorn som daler ned fra himmelen og lyser opp bygda!
 
 
Kjenner dere til NIB?Norske interiørblogger. Det er norges største nettside for interiør og interiørbloggere.  Den første hver måned arragerer de en utfordring. Som er den største interiørkonkurransen for oss bloggere og ellers.. Det er selvsagt ulikt tema hver gang. Denne måneden er det kos som står på tapeten. Jeg lurer på å sende inn et bilde. Hva synes dere? Må se om jeg finner et jeg kan bruke. Alle kan sende inn selv om dere ikke er medlem av NIB. Se her..  NIB
Må tenke litt på det. Alle som kjenner meg vet jo at jeg hater å tape.. hehe. Kansje like greit å ikke delta. Men dere kan jo :)
Bare husk at fristen er i morgen..
Knips i vei!
 
 
Ha en knallfin dag!
 
 

1 kommentar:

Unknown sa...

Heisann, Jeg er ikke noe fancy blogger og er ikke medlem av NIB fordi jeg mener at jeg er ikke god nok til å bli medlem. Men, idag så la jeg inn mitt innlegg på NIB sin utfordring, en gang må bli den første;) Så jeg syns du bør legge din inn:)

Ønsker deg en riktig fin kveld:)

Klem Davina