fredag 30. november 2012

Hytteidyll

Hei på dere!
 
 
Så var det fredag igjen da .. Skal dere noe spennende i helgen? Jeg gleder meg masse! I morgen skal min eldste søster låne barna til oss små søstre.. Så da blir det kvalitetstid med interiørbutikker og lommeboken!! Ungene skal kose seg i pepperkakebyen, gå på lysfest og selvfølgelig McDonald`s. Aldri en bytur uten.. hihi. Du vet, vi har ikke slike fansy`e restauranter på Voss.
 
 
Søndag må jeg jo skape stemning i huset. Kansje jeg rekker det før barna kommer hjem
? Det blir koselig... Gleder meg sånn til å pakke frem julekassene.
 
 
I kveld er det hytteidyll i hagen. Skulle ønske jeg kunne videreført stemningen, men alt blir så feil når jeg tar bilde som lyser opp hele hagen. I virkeligheten ser du bare masse lykter i mørket og små fornøyde barn som leker sjørøvere!

 
Ha en fin helg!!
 
 
P.S kansje det kommer noen bilder fra mitt shoppingeventyr..?

Ingen kommentarer: