søndag 4. november 2012

En rolig novemberdag

 
 En rolig novemberdag i snekkerboden
 

Hei på dere!
 
 
I dag har vi kost oss på sofaen.. under et teppe med film på tv og fyr i ovnen. 
Deilig å roe ned litt også..
I dag skal vi i bursdag til fetteren.. Men før den tid skal mor lage søndagsmiddag.
 
Jeg synes det er veldig kjekt å se at det er så mange som er innom å hilser på! Ekstra morsomt er det å ha lesere fra Usa, Østerrike, Tyskland, Danmark, Sverige og Sør- Korea!  
Dere må gjerne spørre om det er noe dere lurer på, eller om det er noe dere ønsker jeg skal blogge om!
Forresten så har jeg laget en side på Facebook. Så hvis dere søker på snekkerboden, så kommer jeg opp der :) Du er hjertelig velkommen til å like og dele siden.
 
 
Dere ser kansje at jeg har forandret litt på bloggen. Tar litt tid for meg å finne ut av alt dette. Har egentlig tatt en lang pause fra denne redigeringen nå. Tror jeg må ha et bloggkurs. Noen som melder seg?? Er så mye jeg ikke får til. Lurer på om det er meg som er helt på bærtur, eller om det er bloggen..? Hvis det er lov å skylde på bloggen, så gjør jeg lett det!!  
 
 
 
Ha en fin dag :)

Ingen kommentarer: