søndag 11. november 2012

Kremmerhuset

God kveld, god kveld!
 
 
Håper alle har hatt en fin farsdag! Vi har feiret med kake og is.
Hadde vel egentlig et ryddeprosjekt på gang i dag, med belønning til meg selv. Vel... den ryddingen ble det egentlig ikke så mye av. Men ryddet ihvertfall stua, badet og kjøkkenet. Og fikk vasket litt klær. Så om jeg fortjener belønningen i dag kan vel gjerne diskuteres. Rart med det, men når man ikke er helt motivert finner man liksom så mye annet å gjøre på i stedet..
 
Uansett så har jeg åpnet pakken min. Og da ble jeg så glad..! Se de super søte små-skålene som jeg kjøpte til guttene. Hver sin godteskål.. Og en ekstra som jeg kan ha rosiner eller lignende i..  

 
En søt engel til bordpynt..

 
Og selvfølgelig et reinsdyr

 
Ønsker alle en god start på uken!
 
KLem

Ingen kommentarer: