lørdag 8. desember 2012

Pynte pynte

Hei hei godtfolk!!
 
Naiv som jeg er, trodde jeg at jeg skulle slippe fri fra omgangssyken, haha..Ja, skal si det tar tid å komme seg på beina igjen denne gangen. Jeg klarer rett og slett ikke hente energien til noe.. Men i kveld er jeg i siget, så nå kommer julepynten (som ikke er spist opp av mus) sakte, men sikkert opp av kassene. Som fatisk har stått midt på stuegulvet i over 1 uke.
Og alle dere husmødre som vet hva som blir gjordt i huset i løpet av en uke, ja.. det kan man si at ikke er blitt gjordt i snekkerboden. Så en ting er å ta opp julepynten, men jeg må jo bokstavelig talt ploge meg vei for å få plass til det. Her flyger det rundt med hybelkaniner, skitne truser og oppvask. Så den jule idyllen ligger langt, langt, langt unna dette huset. Men det kommer seg stadig. Så nå har vi en bakteriefri sone.. Kjempe stas!!
 


 
Ha en fortsatt fin lørdagskveld :)
 

Ingen kommentarer: