søndag 16. desember 2012

3 søndag i advent

Hei alle tolmodige sjeler..
 
 
 
Denne idylliske førjulstida skulle liksom gå med til mye blogging, julekos og baking. Vel.. Blogging har det blitt svært lite av, julekos kommer vel..? og bakingen står det dårlig til med.
Vet ikke hvor dagene har blitt av egentlig. Men en ting er jeg sikker på, at det er flere der ute som har det slik! Og de som tror at bloggere har så mye tid og at alt er på stell 1 desember, tar feil. Det kan jo jeg skrive under på! Men en ting er jeg veldig stolt av.. Jeg er ferdig med julegavene!!Johoooo....Så gleder jeg meg over det. 
 
 
Foruten å bli ferdig med julegaver har helgen gått med til bl.a. julebord med jobben, der vi fikk komme hjem til en herlig kollega som åpnet dørene sine for oss. Skulle ønske jeg hadde med kameraet.. dere hadde elsket det huset! Stikkord; Stort kjøkken med peis, blondegardiner og langbord. Ahhh... Drømmekjøkken! 
 
 

 
Håndball kamper har fått plass og ikke minst et pepperkakehus.. Jeg og mine gutter på 4 og 6 var litt uenig i hvordan vi skulle pynte det, så det ble så det ble.. hehe..  Ferdig pakke fra Rema 1000 duger som bare juling. Skjevt og sjarmerende!
Nå er det tid for nok en finale, i farmen.
 
Ha en fin uke da folkens. Siste innspurt før juleferie!
 
 
How how 

  

Ingen kommentarer: