lørdag 29. desember 2012

En romjulshilsen

Håper alle har hatt en fin og fredelig jul!
 
 
Her har vi gått fra sykdom til sykdom i desember og ikke helt funnet tilbake energien. Så her har vi hatt en meget rolig jul med mye film og sofa. Må inrømme at det har vert deilig å slippe helt taket. Både på pliktige gjøremål, jobb og blogging. Nå satser vi på et nytt år der alle holder seg friske, at livet bobler over av nye muligheter og spennende opplevelser!! Ikke nok med det, men snekkerboden skal få et nytt familiemedlem. Og det er ikke en hund, selv om det står øverst på ønskelista hos enkelte i familien. :) Det kommer en liten broremann eller lillesøster i juni/juli.
 
I den anledning trenger vi jo spisestuen vår tilbake til soverom.. Så nå leker mor seg med å ommøblere.. igjen.... Jada, sta som jeg er vil jeg jo beholde begge mine salonger og i tillegg få plass til spisebordet. Dette krever god planlegging og prøving så klart... til min store glede. Heldgvis finnes med mange gode app`er til ipaden på akkuratt dette. -glede..
Sitter å lurer på en skjenk.. Må være en som ikke er så bred. Finner mange fine på nettet..lurer på hva jeg skal velge. Trenger en skjenk til å ha alle spill/tegnesaker/perler/kitt/ albummer osv. i.

 
Her en fra en blogg .. Hun har kjøpt den på brukt`n og malt den. Kjempe fin!!!
Det gode liv

 
Her er en fra Sofies Villa.. Så søt, med hjerte dører.. Tviler på den blir godkjent av herremannen..

Kan jo ta en billig versjon fra Ikea


Ha en fortsatt fin helg. Og en fortreffelig nyttårsferiring!
Vi snakkes på ny`året!
 
Klem.

Ingen kommentarer: