mandag 28. januar 2013

Emmagull

Heisann og hoppsann!!
 
 
 
Har dere hatt en fin helg? Min har flydd avgårde. Helgen har gått med til Emmagull (mitt tantebarn)sin dåp. Superkoselig med hele horven av en familie + masse kaker.. Ja, bollemor liker kaker skjønner du. Særlig nå.. Og særlig denne..
 
 
 
Lurte egentlig på om jeg skulle gjemme den unna, men måtte nok dele med de andre.  Når jeg sier horv av familie, så underdriver jeg faktisk ikke. For vi er 5 søsken, med alt fra 2-4 barn hver! Mulig vi skulka den naturfagtimen med prevensjonslære alle. Men er det så farlig da? Noen må jo stå for befolkningsveksten her i Norge.
Vel, nok om det, tenkte å legge ved noen tips til dere mødre der ute.. 
 
 
Gele- shots til barna. Med vaniljesaus på toppen.. Alltid populært!! Og det er selvfølgelig muffins med konditorfarge i melisen også!

 
Forresten, så har Inger- plinger (min søster) orientert meg om at denne te`en må vi ha på bordet. Da er du skikkelig kul. :) Den er faktisk veldig god også da... SÅ løp og kjøp jenter. Pukka-te for alle penga! 
 
 
 
Nå har roen senket seg i snekkerboden.. Bollemor sitter her å blogger og hører musikk mens jeg ruger. Ungene sover søtt etter en iherdig innsats med playmo- bygging. Vi har nemlig laget en hel landsby. Kansje jeg må ta et bilde, siden alle tror det er så dekorativt og fint hos bloggere? Så dere kan få se den virkelige verden.. ?
 
 
Stilig?? Sikker på dere vil ha litt playmo dere også.. Kan godt legge til at dette er kansje 1/10 av landsbyen.. Jaja, sånn kan det gå når mor har dårlig samvittighet for å ha jobbet så lenge i dag.
 
 
Hiv o hoi landkrabber!!
 
 
P.s Den kransekaken øverst der er laget av en mann.. jepp, en mann. Han er ihvertfall ikke i fra vår slekt, det kan jeg si sikkert! Men den var veldig veldig god!
 
Snakkes i morgen 
    


Ingen kommentarer: