onsdag 12. september 2012

Jeg fant, jeg fant..

I helgen var jeg på skattejakt på loftet hjemme hos mine foreldre, noe som alltid er like spennende. Hva fant jeg? To gamle bruskasser med stempel på! Gleden varte ikke lenge da det faktisk var min søsters kasser.. Men hvis de står her hos meg littkan det jo hende hun glemmer det.. Eller hva Inger? Tenker hun deler med meg, siden jeg er så liten og søt.. :)  

 
 

 
 



Ikke nok med det..
Mamma kom med 2 gamle kjøkkenkrakker fra mine besteforeldre. Morfar var nemlig skredder og fikk krakkene i takkegave. På søndag strålte solen over Vossabygda, så jeg pusset ned stolene og malte de. Beklager dårlige bilde, men tok det med telefonen..





Foto; Torhild Bryn

Planen var egentlig å male de hvit, men i det jeg åpnet maleboksen så jeg at det var den grønnfargen jeg egentlig skulle male på gutterommet. (Som jeg har leitet etter i 2 år..) Resultatet ble jo da at morfars kjøkkenkrakker ble grønn.. Men synes i grunn at det ble ganske fint! Ikke så dumt å putte litt pastellfarger inn i den ellers så hvite snekkerboden.






Ingen kommentarer: